سراميك كف پذيرايي طرح پاركت

كاشي و سراميك پرنيان

سراميك كف پذيرايي طرح پاركت

۲ بازديد

اصولاً سالن پذيرايي در هر خانه‌اي، مهم‌ترين بخش خانه محسوب مي‌شود. در اين سالن تمامي گردهمايي‌هاي خانوادگي و مهماني‌ها و … صورت مي‌گيرد و اين بخش از خانه به علت اجتماع مهمان‌ها و … از اهميت بالايي برخوردار است. زيبايي سالن پذيرايي نسبت به ديگر فضاهاي منزل مهم‌تر بوده و هر شخصي بنا بر سليقه خود سعي در ديزاين بهتر اين بخش از خانه دارد. استفاده از وسايل تزئيني، پرده‌هاي گران‌قيمت و زيبا، مبلمان شكيل، فرش‌هاي نفيس و … بخشي از اقدامات افراد در زيباتر كردن دكوراسيون سالن پذيرايي هست.

انتخاب كف‌پوش مناسب از مهم‌ترين اقدامات براي داشتن يك سالن پذيرايي زيبا و شكيل است. كف‌پوش سالن از هر سوي منزل قابل ديد است و تمامي دكوراسيون را تحت‌الشعاع قرار مي‌دهد. به همين دليل از اهميت بالايي در دكوراسيون سالن پذيرايي برخوردار بوده و انتخاب مناسب‌ترين كف‌پوش، دشوار جلوه مي‌كند. در انتخاب كف‌پوش براي پذيرايي، موارد مختلفي وجود دارند كه مي‌توان به انتخاب آن‌ها دست زد. از كف‌پوش‌هاي متنوعي كه در بازار موجود هستند، اصولاً سراميك، پاركت، كف‌پوش‌هاي پي‌وي‌سي و … از پرطرفدارترين آن‌ها به شمار مي‌روند.

نكات مهم در انتخاب كف‌پوش

 در انتخاب كف‌پوش مناسب، دارا بودن دوام بالا نيز علاوه بر زيبايي از نكات مهم در تهيه به شمار مي‌رود. زيرا كف‌پوش سالن پذيرايي، به دليل رفت‌وآمد و برخورد اشيا و ريختن مواد غذايي و … ممكن است دچار آسيب شده و هزينه‌هاي شما را هدر بدهد. عموماً كف‌پوش‌هاي طرح چوب، گرماي زيادي به منزل داده و زيبايي خاصي دارند كه مورد پسند همه هست. اين نوع از كف‌پوش‌ها از جنس‌هاي متفاوتي مانند پاركت و سراميك توليد مي‌شوند و قابل خريداري هستند. كف‌پوش‌هاي طرح چوب بسيار زيبا بوده و تمامي افراد به اين نوع از كف‌پوش‌ها علاقه دارند.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

سراميك كف پذيرايي طرح پاركت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.