دكوراسيون آشپزخانه ايراني

كاشي و سراميك پرنيان

دكوراسيون آشپزخانه ايراني

۱ بازديد

در خانه‌هاي ايراني، دكوراسيون آشپزخانه از اهميت زيادي برخوردار است. در اين فضا تمامي اعضاي خانواده رفت و آمد داشته و در آشپزخانه‌هاي بزرگ‌تر، افراد دور هم جمع شده و چند نوبت در روز به صرف غذا مي‌پردازند. به همين دليل لازم است اين فضا گرم و صميمي بوده و مورد علاقه تمامي اعضا قرار بگيرد. هم‌چنين در ديزاين منازل امروزي، آشپزخانه محيطي است كه از تمامي فضاهاي خانه قابل ديدن بوده و فضاهاي مختلف خانه به آن اشراف دارند. براي ديزاين يك آشپزخانه ايراني، مي‌توان از المان‌هاي مختلفي بهره برد.

وسيله‌هاي مختلفي هم چون كابينت، نور محيط، پرده، كاشي‌هاي بين كابينتي، هود و گاز و … بر زيبايي آشپزخانه نقش داشته و در ديزاين آشپزخانه مي‌توان از انواع اكسسوري شامل لوازم دكوري و گلدان‌هاي زيبا استفاده نمود. اگر تصميم به تغيير دكوراسيون آشپزخانه خود گرفته‌ايد، در ادامه اين مطلب با ما همراه باشيد تا شما را در جهت يك ديزاين شيك و عالي براي آشپزخانه ايراني، همراهي كنيم.

جنس‌هاي مختلف كابينت در دكوراسيون آشپزخانه ايراني

در دهه‌هاي گذشته، در داخل آشپزخانه‌ها از انواع رنگ‌هاي كابينت‌هاي فلزي استفاده مي‌شد. اين نوع از كابينت مقاومت زيادي داشتند، اما در برابر رطوبت و نظافت مداوم آشپزخانه، دچار پوسيدگي مي‌شدند. در سال‌هاي اخير، استفاده از انواع جنس‌ها براي ساختن كابينت رواج پيدا كرده است. كابينت‌ها داراي انواع متفاوتي مانند كابينت‌هاي چوبي، ممبران، هايگلاس، ام‌دي‌اف و … هستند كه هر يك داراي زيبايي منحصر به خود بوده و براي استفاده در برخي از فضاها مناسب هستند.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

دكوراسيون آشپزخانه ايراني

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.