كاشي آشپزخانه جديد

كاشي و سراميك پرنيان

كاشي آشپزخانه جديد

۲ بازديد

كاشي آشپزخانه جديد

آشپزخانه جزو فضاهايي از منزل است كه تمامي افراد خانواده و حتي مهمانان گاهي به آن سر مي‌زنند. با توجه به سبك دكوراسيون امروزه و نمايان بودن آشپزخانه از منزل و سالن پذيرايي، اهميت دكوراسيون آشپزخانه بيش ‌از پيش نمودار است. آشپزخانه به عنوان قلب خانه‌هاي امروزي و تنها محيطي كه تمامي افراد به ‌نوعي از آن استفاده مي‌كنند، نقش مهمي را در دكوراسيون منزل ايفا مي‌كند. در دكوراسيون آشپزخانه‌هاي مدرن، علاوه بر توجه به زيبايي و نوع كابينت‌هاي استفاده‌ شده،

بايد فكري براي فضاهاي خالي بين كابينت‌ها بكنيم. بهترين نوع ديوار پوش براي فضاهاي بين كابينتي، كاشي است. كاشي داراي دوام بالايي است و هم‌چنين به‌راحتي تميز مي‌شود. كاشي‌هاي متفاوتي براي استفاده در فضاهاي بين كابينتي وجود دارند و داراي جنس مختلفي هستند. تنوع بسيار زياد در نوع كاشي‌ها، انتخاب را براي شما دشوار مي‌كند. به همين علت بايد قبل از مراجعه براي خريد كاشي، اطلاعاتي را راجع به نوع كاشي و نحوه چيدمان و استفاده از كاشي‌هاي مختلف و هم‌چنين جنس كاشي‌ها داشته باشيد.

كاشي‌هاي بين كابينتي از تنوع بسيار زيادي برخوردار هستند و در صورتي‌ كه بدون داشتن اطلاعات قبلي و يا تجربه در مورد انتخاب كاشي‌ها، براي خريد مراجعه كنيد، بي‌شك سردرگم شده و يا نتيجه خريد شما رضايت‌بخش نخواهد بود و ممكن است با عدم تطابق كاشي و مدل كابينت و … مواجه شويد؛ بنابراين قبل از اينكه به خريد اقدام كنيد لازم است نكاتي را راجع به دكوراسيون آشپزخانه و جنس كاشي و طرح‌هاي مختلف كاشي و … بدانيد و در اين مورد كمي تحقيق كنيد تا خريدي رضايت‌بخش داشته و پس از صرف هزينه، از دكوراسيون آشپزخانه خود رضايت صددرصدي داشته باشيد.

در زمان انتخاب و خريد كاشي آشپزخانه توجه به مواردي از جمله جنس كاشي، وزن كاشي، ابعاد كاشي، طراحي ظاهري كاشي و درنهايت قيمت محصول همواره موردتوجه قرار خواهد گرفت. پس‌نياز بوده شما در ابتدا خواسته خود و بودجه مدنظر را ارزيابي كرده سپس به بازبيني تنوع بالاي كاشي‌هاي آشپزخانه موجود در بازار پرداخته تا درنهايت براي خريد اقدام نماييد.

كاشي آشپزخانه جديد

جنس كاشي آشپزخانه جديد

كاشي‌هاي مورداستفاده در بين كابينت آشپزخانه‌ها داراي تنوع زيادي در جنس هستند. در توليد برخي از اين كاشي‌ها از لعاب مات استفاده‌شده است. در توليد بعضي ديگر از اين كاشي‌ها از لعاب براق استفاده‌شده است. برخي از كاشي‌هاي مورداستفاده در آشپزخانه، داراي روكش شيشه‌اي مي‌باشند. هر يك از اين كاشي‌ها جذابيت خاصي داشته و براي استفاده در فضاهايي خاص مناسب مي‌باشند.

كاشي‌هاي آشپزخانه با لعاب مات

كاشي‌هايي با لعاب مات براي استفاده در آشپزخانه‌هايي با فضاي مدرن مناسب مي‌باشند. اين نوع از كاشي‌ها رد آلودگي و لك آب را كم‌تر نشان داده و نياز به نظافت در آن‌ها كمتر حس مي‌شود. كاشي‌هاي مات زيبايي خاصي داشته و فضاي آشپزخانه را گرم‌تر نشان مي‌دهند. نظافت اين نوع از كاشي‌ها در صورت آلودگي، سخت بوده و زمان بيش‌تري را بايد صرف نظافت اين‌گونه از كاشي‌ها كرد؛ اما پس از نظافت نيز رد آب بر روي اين نوع از كاشي‌ها باقي نمي‌ماند.

كاشي‌هاي آشپزخانه با لعاب براق

كاشي‌هاي براق نيز از جذابيت بسيار بالايي برخوردار مي‌باشند. اين نوع از كاشي‌ها، نور بيش‌تري را به فضاي آشپزخانه تزريق مي‌كنند. برخي از طرح‌هاي كاشي‌هاي براق براي استفاده در آشپزخانه‌هاي مدرن و برخي از طرح‌هاي اين نوع از كاشي‌ها، در آشپزخانه‌هاي كلاسيك با طرح كابينت‌هاي ممبران استفاده مي‌شود.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

كاشي آشپزخانه جديد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.