كاشي

كاشي و سراميك پرنيان

كاشي

۲ بازديد

پر استفاده‌ترين محصول جهت ديزاين و طراحي دكوراسيون داخلي محوطه‌هاي مختلف كاشي است كه در بخش‌هاي گوناگون از آن استفاده مي‌شود و داراي طرح‌هاي متنوعي است. اين محصول ارائه‌كننده بهترين و زيباترين محيط‌ها است كه افراد بر اساس سليقه خود نسبت به ديزاين آن اقدام مي‌كنند و سعي دارند كه از بهترين مواد بهره‌مند باشند. كاشي‌ها انواع بسيار زيادي دارند كه داراي مقاومت‌هاي گوناگوني است. منظور از داشتن مقاومت اين است كه در برابر رطوبت و آب مقاومت داشته باشد و دچار شكستگي نشود. كاشي‌ها داراي دو نوع لعاب‌دار و بدون لعاب هستند.

انواعي كه داراي لعاب هستند به خاطر داشتن براقيت و شفافيت شهرت بسيار زيادي دارند اما مي‌توان گفت كه علت اصلي خريد آن وجود جذابيت و زيبايي نيست. چرا كه محصولات اين چنيني داراي مقاومت بيش‌تري نسبت به ساير كاشي‌ها هستند و در واقع به آن‌ها كاشي سراميكي گفته مي‌شود كه براي محيط‌هاي رطوبت‌دار بيش‌تر استفاده مي‌شود.

استفاده از اين محصول به خاطر وجود اين خصوصيت است كه افراد مايل هستند آن را در بخش‌هاي مختلف خانه به كار ببرند تا از زيبايي‌هاي آن در طول سال‌هاي زياد بهره‌مند باشند. كاشي‌ها داراي طرح‌هاي سنتي و مدرن هستند كه هركدام براي بخشي از منزل به كار مي‌رود.

همچنين افراد بر اساس سليقه خود تمايل به ديزاين منزل با طرح‌هاي سنتي و مدرن هستند و متناسب با آن نيز كاشي دلخواه خود را استفاده مي‌كنند. كاشي‌ها سبب آرايش محيط مي‌شوند و حاوي رنگ‌بندي متنوعي هستند كه تمايل خريداران را افزايش مي‌دهد. البته تعيين رنگ اين محصول زماني انجام مي‌شود كه محيط مورد استفاده از آن مشخص باشد و در نتيجه بتوان بهترين نوع را خريداري كرد.

انتخاب رنگ محصول به هماهنگ بودن آن با دكوراسيون نيز وجود دارد كه به دليل داشتن طيف رنگ‌بندي گسترده راحت و سريع انتخاب مي‌شود. انواع كاشي‌ها و موارد استفاده از آن‌ها در زير بيان‌ شده است كه مي‌توانيد قبل از خريد محصول به آن مراجعه كنيد.

 

براي خريد سراميك و مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

كاشي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.