كاشي طوسي در دكوراسيون

كاشي و سراميك پرنيان

كاشي طوسي در دكوراسيون

۴ بازديد

در سال‌هاي اخير استفاده از سبك دكوراسيون مدرن در جامعه رواج يافته است و افراد زيادي اقدام به تغيير دكوراسيون منزل خود كرده‌اند. در اين سبك از دكوراسيون توجه بيش‌تري به زيبايي محيط و ايجاد فضاهايي راحت از نظر بصري مي‌شود. اساس اين نوع دكوراسيون بر ايجاد محيط‌هايي پر از آرامش و احساس است. در دكوراسيون مدرن استفاده از رنگ‌هاي خنثي كه به راحتي با اغلب فضاها و لوازم و همچنين رنگ‌هاي ديگر هماهنگ مي‌شود، اولويت دارد.

اصولا از طيف رنگ‌هاي خنثي براي همراه كردن دكوراسيون استفاده شده و رنگ‌هاي ديگري مانند آبي، سبز و … با توجه به فضاي مورد استفاده به آن اضافه مي‌شود تا در نهايت محيطي زيبا و راحت داشته باشيم. اگر مايل هستيد فضايي پر از آرامش داشته باشيد مي‌توانيد از تركيب رنگ آبي در كنار طوسي بهره‌مند شويد،‌ اما اگر به دنبال يك هماهنگي زيبا بين نيروي رنگ‌هاي سرد و گرم و ايجاد تعادل در محيط باشيد، توصيه ما به شما استفاده از رنگ‌هايي مانند قرمز و نارنجي در كنار رنگ‌هاي خنثي است.

با استفاده كمي از رنگ‌هاي گرم مي‌توانيد به خوبي سكوت فضا را شكسته و حس پويايي و حركت را به محيط تزريق كنيد. در گذشته عموما از رنگ سفيد براي ايجاد محيط‌هاي خنثي استفاده مي‌شد،‌ اما استفاده از اين رنگ معايب زيادي به همراه داشت. به همين جهت در سال‌هاي اخير رنگ طوسي به عنوان يك رنگ خنثي و پر از جذابيت، به  محبوب‌ترين رنگ در دكوراسيون مدرن تبديل شده است.

با استفاده از طيف‌هاي متنوع رنگ طوسي در فضاهاي مختلف مانند محيط منزل، محيط‌هاي اداري و … مي‌توان به يك هارموني زيبا رسيد. يكي از المان‌هاي مهم در طراحي فضا، كاشي و سراميك هاي ديوار و كفپوش هستند. به همين دليل تمايل افراد به استفاده از كاشي طوسي در دكوراسيون فضاهاي مدرن افزايش يافته و انواع مختلفي از اين محصول توسط شركت‌ها و توليدكنندگان بزرگ در بازار عرضه شده است.

اين نوع از كاشي‌ها داراي كاربردهاي متفاوتي بوده و قيمت‌هاي متنوعي دارند كه با توجه به فضا و همچنين بودجه فرد، تهيه مي‌شوند. در ادامه‌ي اين مطلب قصد داريم تا نقش اين نوع از ديوارپوش و كفپوش را در انواع دكوراسيون و فضاها بررسي كنيم و نكاتي را در جهت خريد كاشي مناسب براي محيط‌هاي مختلف يادآور شويم. اگر قصد تغيير حال و هواي منزل خود را داريد، در ادامه اين مطلب با ما همراه باشيد تا با مصارف متنوع اين نوع كاشي در انواع فضاها آشنا شويد.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

كاشي طوسي در دكوراسيون

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.