انتخاب رنگ كاشي آشپزخانه

كاشي و سراميك پرنيان

انتخاب رنگ كاشي آشپزخانه

۵ بازديد

آشپزخانه از مهم‌ترين فضاها در هر منزلي به شمار مي‌رود و زيباسازي آن اهميت زيادي دارد. تمامي افراد خانواده به نوعي با اين فضا در ارتباط هستند و به آن رفت و آمد مي‌كنند. در گذشته آشپزخانه‌ها به طور كامل در ديد نبود و فقط اعضاي خانواده به آن بخش دسترسي داشتند. آشپزخانه اتاقي كوچك و دور از ديد مهمانان به شمار مي‌رفت و در گوشه‌اي از حيات يا داخل منزل قرار داشت و در آن نيز بسته مي‌شد.

در معماري امروزه اين محيط به طور كامل از ساير بخش‌هاي منزل قابل مشاهده بوده و تأثير زيادي در زيبايي كل منزل دارد. به همين علت به زيبايي آشپزخانه در معماري جديد توجه زيادي شده است و براي طراحي منزل اول در خصوص طراحي آشپزخانه تصميم‌گيري مي‌شود. قبل از انتخاب هر پارامتري در آشپزخانه لازم است تا تكليف را در خصوص نوع دكوراسيون مورد علاقه خود مشخص كنيد.

به دكوراسيون مدرن علاقه داريد يا سبك كلاسيك؟ سپس به انتخاب دست بزنيد. در ايجاد آشپزخانه‌اي جذاب و رويايي انتخاب‌هاي گسترده‌اي پيش روي شما قرار دارد. شما بايد كابينت، فضاهاي بين‌كابينتي و در نهايت كف آشپزخانه را طراحي كرده و سپس به دنبال چيدمان وسايلي متناسب با اين فضا باشيد.

 

براي خريد كاشي و مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

انتخاب رنگ كاشي آشپزخانه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.