مدل تراس خانه هاي ويلايي

كاشي و سراميك پرنيان

مدل تراس خانه هاي ويلايي

۲ بازديد

 تراس در خانه هاي ويلايي، فضايي است كه ما بين ساختمان و حياط خانه قرار مي‌گيرد. ديزاين بالكن در خانه هاي ويلايي از اهميت زيادي برخوردار است زيرا اغلب افراد در اين محيط دور هم جمع مي‌شوند و همچنين از اين فضا براي استفاده از هواي آزاد و … استفاده مي‌شود. در تراس خانه هاي ويلايي، المان‌هاي متفاوتي براي ديزاين وجود دارند و مي‌توانيد توسط آن‌ها، به زيبايي بيش‌تر دكوراسيون اين بخش از خانه كمك كنيد. اين فضا محل تلاقي فضاي بيرون با خانه است و براي اغلب افراد محيطي دنج و با آرامش محسوب مي‌شود.

براي دكوراسيون اين فضا لازم است تا از ايده‌ها و برخي از اشيا كمك گرفت تا به آرامش بيش‌تر محيط كمك كرده و فضايي مطابق با سليقه خود داشته باشيد و از آن بيش‌ترين استفاده را ببريد. براي داشتن يك تراس زيبا و آرامش‌بخش مي‌توانيد از وسايل و لوازمي بهره ببريد. در ادامه اين مطلب با ما همراه باشيد تا المان‌هاي داشتن يك تراس رويايي با دكوراسيون مدرن را بررسي كنيم.

اصولاً در طراحي تراس منازل انتخاب لوازم و وسايل بايد با توجه به ابعاد بنا صورت بگيرد. تراس‌هاي بزرگ بي‌شك فضاي بيش‌تري براي قرار گيري لوازم و وسايل دارند و از تمامي المان‌هاي موجود مي‌توان براي زيباتر شدن و دكوراسيون اين فضا استفاده كرد. تراس‌هاي كوچك‌تر عموماً داراي فضاي كمتري براي قرار دادن لوازم دارند و نيازمند سليقه بيش‌تري براي دكوراسيون و ديزاين كردن هستند. زيرا نمي‌توان در اين فضاهاي محدود از هر وسيله‌اي استفاده كرد و بايد حوصله و دقت بيش‌تري براي دكوراسيون تراس هاي كوچك به خرج داد.

مدل تراس خانه هاي ويلايي

استفاده از گلدان‌ها و ايجاد فضاي سبز در مدل تراس خانه هاي ويلايي

همواره فضاهاي سبز و گل و گلدان، حس زندگي و شادابي را به فرد منتقل مي‌كنند. براي دارا بودن يك تراس زيبا و جذاب با محيطي آرامش‌بخش مي‌توانيد از اين ايده‌ها استفاده نماييد. در مورد تراس هاي بزرگ با فضاي بيش‌تر مي‌توانيد انواع درختچه‌هاي گلداني را در تراس قرار داده و به اين ترتيب فضايي زيبا و جذاب بسازيد. شما مي‌توانيد انواع درختچه‌هاي مينياتوري و حتي درختچه‌هاي ميوه مانند كامكوات، را تهيه كرده و در تراس بزرگ خانه قرار دهيد. همچنين مي‌توانيد انواع گلدان‌هاي بزرگ با گل‌هاي رنگارنگ را تهيه كرده و براي شادابي بيشتر در محيط استفاده كنيد.

از بهترين و مقاوم‌ترين انواع گل‌هاي مورد استفاده در تراس مي‌توان به درختچه‌هاي رز و يا گلدان‌هاي شمعداني نام برد. اين گل‌هاي رنگارنگ انرژي مضاعف به شما بخشيده و فضا را زيباتر مي‌كنند. مي‌توانيد از يك ديوار خالي در تراس كمك بگيريد. به اين صورت كه يك ديوار خالي را در نظر گرفته و روي آن پوششي از انواع گياهان مورد علاقه خود ايجاد نماييد. تصور كنيد يك ديوار سراسر سبز و پوشيده از گياه در تراس خود داشته باشيد. اين ديوار مي‌تواند توسط انواع گياهان پوشانده شود.

گلدان‌ها و شلف‌هايي موجود هستند كه به صورت ديواري مورد استفاده قرار مي‌گيرند. شما مي‌توانيد انواع اين گلدان‌ها و شلف‌ها را تهيه نماييد و با استفاده از آن‌ها پوشش مناسبي روي ديوار ايجاد كنيد. اين گلدان‌ها روي ديوار قرار گرفته و فضاي كمي را نياز دارند. در تراس‌هايي با ابعاد كوچك مي‌توانيد با ايجاد اين ديوار سبز، به زيباتر شدن محيط و ايجاد يك فضاي آرامش‌بخش كمك كنيد.

 

براي مطالعه و خريد كاشي و سراميك مي توانيد در ادامه مطببه لينك زير وارد شويد :

 

مدل تراس خانه هاي ويلايي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.